Google Analytics ve Google E-commerce Tracking
Google Analytics & Google E-commerce tracking
Google Analytics ziyaretçilerin sayısını ve davranışlarını ölçen ücretsiz bir sistemdir. Seliton E-ticaret yazılımları Google Analytics ile admin panelinden sadece bir tıklama ile bağlanabilmektedir. Bu bağlantı sayesinde siz:
- ziyaretçilerinizin nereden geldiklerini görebilirsiniz
- aramalarında nasıl bulduklarını görebilirsiniz
- sitenizde ne kadar zaman geçirdiklerini görebileceksiniz
Daha ilerlemiş tacirler için daha derin, kapsamlı ve detaylı analiz aracımız var. Ziyaretçilerinizi siteye girdikleri andan siparişe kadar geçirdikleri süreci takip edebilirsiniz - Google E-Commerce Tracking modülü sayesinde.
Satış ve kar raporları
Tablo ve grafik biçiminde 14 farklı rapor
Seliton tablo ve grafik biçiminde 14 farklı grafik sunar. Sanal mağazanızın başarısını bu şekilde daha net görebilirsiniz. Raporlar şunlardır:
Satış raporları
- Ürüne göre satışlar
- Kategoriye göre satışlar
- Müşteriye göre satışlar
- Ülkeye göre satışlar
- Satışlar ve kazançlar
Müşteri raporları
- Müşteri ülkeleri
- Sayfa görüntülenmesi / ziyaretçiler
- Ürünleri görme
- Kategorileri görme
Sipariş raporları
- Ortalama sipariş tutarı
- Sipariş durumları
- Ödeme yöntemleri
- Kargo seçenekleri
- Sipariş başına öğeler
Raporlar ile doğru kararlar verin!
Seliton'un kendi ziyaretçi raporları vardır. Bu raporlar sayesinde başka sistemlere girmeden mağazanızın analizini yapabilirsiniz.
Mağazanızı kaç kişi ziyaret ediyor?
- Seliton tekil ziyaretçileri günlük, haftalık ve aylık bazında gösterir. Tekil ziyaretçiler sizin potansyel müşterilerinizdir. Ne kadar daha fazla tekil ziyaretçileriniz varsa o kadar daha iyidir.
Her bir müşteri kaç sayfaya bakıyor?
- Sadece bir-iki sayfaya bakıyorsa o zaman sipariş yapma ihtimali azdır. Bu durumda ilgili ürünler ile müşterilerinizi siparişe teşvik edebilirsiniz. Ayrıca tekil ziyaretçilere göre sayfa görüntülenme istetislikleri promosyon kampanyalarının etkilerini ölçmek için de yardımcı olur.
Hangi ürünlere daha fazla bakılıyor?
- Son darece yararli bir istatistik. Bu raporun sayesinde siz en çok hangi ürübnlerinize bakıldığını görebilirsiniz ve o ürünlere yoğunlaşabilirsiniz.
En çok hangi kategorilere bakılıyor?
- Bu rapor sayesinde en çok hangi kategorilerinizin ilgi çektiğini görebilirsiniz. Bu şekilde o kategorilerdeki ürünlere yoğunlaşabilirsiniz.